Waarom krijg ik geen toegang tot een e-book?

Vanaf een PC in het Erasmus MC

1. We hebben het e-book niet aangeschaft.
Al onze e-books staan in de online catalogus. Wanneer wij toegang hebben ziet u het vaantje E-book bekijken de tekst Held by: Erasmus University.
Zouden we volgens de catalogus toegang moeten hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Acquisitie (acquisitie.mbib@erasmusmc.nl) met de titel van het e-book.

2. Het e-book laadt niet in de browser. Vooral boeken bij EBSCOhost laden niet altijd goed in Internet Explorer. In dit geval kunt u een andere browser (Firefox, Chrome) gebruiken.

Vanaf een andere werkplek/laptop

1. U logt in bij het Erasmus MC netwerk, via Mijn werkplek of via de EZproxy.

2. We hebben het e-book niet aangeschaft.
Al onze e-books staan in de online catalogus. Wanneer wij toegang hebben ziet u het vaantje E-book bekijken de tekst Held by: Erasmus University.
Zouden we volgens de catalogus toegang moeten hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Acquisitie (acquisitie.mbib@erasmusmc.nl) met de titel van het e-book.

3. Het e-book laadt niet in de browser. Vooral boeken bij EBSCOhost laden niet altijd goed in Internet Explorer. In dit geval kunt u een andere browser (Firefox, Chrome) gebruiken.