Waarom krijg ik geen toegang tot een ebook?

Vanaf een pc in het Erasmus MC:

1. We hebben het ebook niet aangeschaft.
Al onze ebooks staan in de online catalogus. Wanneer wij toegang hebben ziet u het vaantje Ebook bekijken de tekst Held by: Erasmus University.
Zouden we volgens de catalogus toegang moeten hebben, dan kunt u een mail sturen naar de afdeling Acquisitie met de titel van het ebook.

2. Het ebook laadt niet in de browser. Vooral boeken bij EBSCOhost laden niet altijd goed in Internet Explorer. In dit geval kunt u een andere browser (Firefox, Chrome) gebruiken.

Vanaf een andere werkplek/laptop:

1.U logt in bij het Erasmus MC netwerk, via Mijn werkplek of via de EZproxy.

2. We hebben het ebook niet aangeschaft.
Al onze ebooks staan in de online catalogus. Wanneer wij toegang hebben ziet u het vaantje Ebook bekijken de tekst Held by: Erasmus University.
Zouden we volgens de catalogus toegang moeten hebben, dan kunt u een mail sturen naar de afdeling Acquisitie met de titel van het ebook.

3. Het ebook laadt niet in de browser. Vooral boeken bij EBSCOhost laden niet altijd goed in Internet Explorer. In dit geval kunt u een andere browser (Firefox, Chrome) gebruiken.

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *